Thursday 10 November 2011

Makan...makan...makan..

Kat area bandar puteri ni semua jenis restoren ade...cina..india..mamak..jepun..kopitiam..buffet steambot..medan selera...semualah ade...nak xnk je melayan anak tekak ni...aku kalau bab nak makan kat luar ni yg problem..xboleh nak buat keputusan..konon2nyer semua dh merasa (yg halal je la..)diet2 gak tapi bila membawak ke malam tu rase mcm kebulur pak sudin dh rase..

So...1day tu aku n housemate aku nak la cari tempat yang xpernah makan lagi...pusing punyer pusing terpandangla 1 restoren baru buke...selera ummi name restoren tu..sebelum ni ulam pegaga...wahhhh..dah tukar tokey...kene try ni...sebelum ni ulam pegaga tu kurang dapat sambutan sangat..aku pernah try..food die ok tp service tu yg kureng sikit...nak xnak je layan...muke pun susah nak senyum...aisey..

Bila aku masuk selera ummi ni aku tengok semua dah berubah...boleh tahan gak la decoration dalamannyer...aku tengok menu...harga pun boleh tahan..western food pun ade...takpela next time aku try western..malamni aku nak makan nasi...bila perut tengah lapar semua makanan nak order...lantaklah..gemuk pn gemukla janji aku kenyang malamni...hahahaha..wah...wah..wah...aku order nasi..tomyam campur..kailan ikan masin..kangkung goreng belacan..udang tumis petai..ayam masak merah...tu diaaaa..kebuluq ngat haih...housemate aku tnye boleh habis ke ni???aku dengan bangganyer jawab bolehhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!


                                              ~ Ni untuk 2 orang makan eaaa...... ~

                                         ~ Limau ais n Carrot juice without milk ~

Dah dapat semua yang order tadi apalagi...seranggggggggg...pelayan tu siap cakp enjoy ur food...wahhh...macam layanan kat hotel je...suke...suke...

* Memang betul2 licin aku kerjakan...buruk lantak tul aku ni...

1 comment: