Tuesday 16 August 2011

Kisah seram yang benarrrrrr.....

Ni kisah seram yang pernah aku alami sendiri dulu..Ni bukan cubaan ea...ni benar2 belaka..

Kejadian ni berlaku pada tahun 1980an (mase ni aku kat hostel-sek.men)...aku baru je balik dari kg.Bas dari kg aku ke sekolah aku time tu pukul 7.30 pagi je ade,so dari kg ke sek. aku tu makan mase lebih kurang 1 jam je.Gedebak gedebuk pukul 8.45 sampailah aku kat dorm aku.Macm biasalah...akulah manusia pertama sampai...dorm time tu senyap sunyi...yang kedengaran bunyi kenderaan sekali skala lalu kat tepi jalan.Nak kemas beg malaslah pulok...aku pun keluarlah dorm nak meninjau-ninjau sebelah dorm aku,manelah tau kot2 ade kawan yang sampai lebih awal dari aku...aku pun masuklah dorm sebelah aku tu (xberkunci pn)..sampai je betul2 kat depan pintu aku ternampak 1 lembaga hitam betul2 kat depan aku..yang peliknyer bile die nampak aku die terus menyorok kat belakang rak buku (time tu disusun ditengah2 katil)...yang pasti aku memang dapat tengok kelibat lembaga hitam tu jelas sangat2.takde mata,hidung atau mulut...semua hitam...yang aku pelik macamana lembaga hitam ni boleh muncul pepagi ni????time tu aku memang dah keras kat depan pintu...mulut aku terkunci..badan aku macam berat sangat nak melangkah...lebih kurang setengah jam gak lah aku dok keras depan tu...last2 aku undur perlahan2..terus aku gi surau kat hostel aku tu..

 *Ni gambar hiasan je...cubaannnnn...

Tu la kejadian seram yang menimpa diri aku sendiri.aku memang tak boleh lupa sampai sekarang beb!seram gler time tu...weeeeeeee....

No comments:

Post a Comment